måndag 2 mars 2009

Tropicana, nu i fast form












Den här fina kjolen fynade jag på Stadsmissonen igår. Lycka är dens namn! Mönstret, färgerna, motivet: en kjol att älska i nöd och lust. OCH. Den går att använda som gravid och som icke gravid! Resår i ryggen heter den magin. (Den här bilden gör inte kjolen rättvisa, den sitter snyggare än det ser ut!)


Resten är HM, Lindex, Beyond Retro och väskan är en present från en gamal kollega. Och halsbandet och armbandet är 2a hand men jag minns inte vart ifrån...

6 kommentarer:

Atomflickan sa...

Måste bara säga tack. Jag har precis läst igenom din andra blogg och det känns som en stor lättnad. Det är inte bara jag som tänkt och känt sånt som jag tänkt och känt. Det är inget fel med mig, det finns andra som är lika. Så tack.

Joanna sa...

välsignad vare resån och den kjolen: VILL JAG HA!
helt underbar fin längd vackra färger underbart mönster och färgerna sa jag färgerna? underbara!

Nostalchic sa...

Underbart fin klänningen och du är lika underbar i den.

miri sa...

snygg tjej. snygg kjol. snyggt mönster. trippelsnyggt helt enkelt!

alma sa...

atomflickan: va härligt att mina förvirrade tankar kunde vara dig till nytta :) gör mig jätteglad! joanna, nostalchic och miri: thanks ladies! den är verkligen underbar och håll er i; den har en kompis... kommer snart...

Linnea sa...

Oj vilken fin kjol! verkligen uppiggande...alskar fargglatt!