tisdag 31 mars 2009

Sista toakorten








Idag är sista dagen. Det betyder sista dagen för toakort på detta stället. Vem vet. I framtiden kanske jag hittar en annan toalett att föreviga mig själv på. Jag har just blviit bjuden på fin långlunch av kollegorna, fick presentkort på barnaffär och allt. Toppengulligt tycker jag. Mer än jag forväntat mig. Jag gick till jobbet idag för sista gången i klänning från Gina Tricot, bolero från HM och de gamla vanliga tajtsen och stövlarna...



Hej då toalett. Du har varit ett bra stativ trots allt.

2 kommentarer:

Sköna Helena sa...

Åh, sista dagen! Nu får du bara ägna dig åt att må så bra som möjligt och tänka på Parvel. Och så fika med mig förstås! Kanske i nästa vecka? Jag kan bjuda hem mig själv till dig :) Och om du vill plockar jag med muffins på vägen! Kram

Joanna sa...

sista dagen, så högtidligt att få se toalettstolen.
vem hade kunnat ana att den omgavs av svart kakel när man så länge varit van vid det lavendelblå.

ledigheten låter härlig även om den kommer via arbetslöshet.
det verkar i alla fall som att det inte kommer en dag för tidigt, med den ömma magen tänker jag.
nu kan du vila dig och den och bara såsa.
och fika muffins.