onsdag 11 mars 2009

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

...Jag ska snart åka och skriva på ett kontrakt på en lägenhet. Jag och partymannen ska ge oss in i bostadsrättvärlden... Jag är piss nervös. Gör vi rätt? Kommer vi kunna renoverade den inom budget? Tänk om grannarna är förj*vliga, bara massa knarkare och fullgubbar? Tänk om säljaren drar sig ur? Tänk om jag svimmar när jag ska sätta min kråka på pappret? Tänk om min mamma (hon ska följa med som moraliskt support, söta rara hon, eftersom Partymannen är bortrest i jobbet) skäller ut säljaren för hans ev fuffens i budgivningen? Tänk om tänk om tänk om...


HJÄLP!!!!!

4 kommentarer:

Sköna Helena sa...

OMG OMG OMG!!!!! GRATTIS!! ÄSch, jag mejlar istället!!!! Shit pommes! KRAM

Josefine sa...

oj! shit vad spännande! jag var skitnervös när vi skulle köpa vår. hoppas allt går bra!

ydha sa...

åh, grattis!! det är en underbar käsnla det där ;)

alma sa...

tack tack tack :)