lördag 7 mars 2009

90


Idag var vi på min pappas frus mammas (dessa moderna familjer...) 90 års kalas. Jag mådde inte toppen direkt (massa sammandragningar) och orkade bara vara där i ett par timmar. Sen mådde jag illa igen och vi tog en taxi hem (vi bor för nära varann för att ta en taxi egentligen).

Nu har jag legat i soffan ett par timmar och börjar känna mig bättre, men fortfarande lite urkig. Blir en stillsam hemmakväll igen... Men så här såg jag ut på kalaset iallafall. Klänningen är från Primark, kofta, tajts och linnet under från HM och stövlar från Beyond Retro.


3 kommentarer:

Lena sa...

Håper du føler deg bedre snart!

miri sa...

jättefin du var!
och hoppas du mår bättre nu.

kram!

Sköna Helena sa...

Åh, snygg var du i alla fall – vilken underbar klänning! Hoppas du mår bättre nu! Kram