söndag 22 mars 2009

46 kvm skönt

Hemma igen. Åh så skönt.

Hunnit med följande:
-Hälsa på min fina vän soffan&filten (som när jag är hemma spenderar den mesta vakna tiden med).
-Konstatera att jag glömde frysen öppen innan jag åkte till jobbet i fredagsmorse så den stått öppen hela helgen (hurra för glömskan!).
-Kissa i 200 år (vägrar kissa på tåget).
-Packa upp mina loppis fynd (visar när de är diskade och fina).
-Kolla in vad några av mina favoriter Clara, Miri, Joanna, Helena och Kajsa haft för sig i helgen (fast Kajsa pratade jag i telefon med idag, men var så mätt och däst efter megalunchen hos partymannens föräldrar att jag knappt fick ur mig nåt vettigt).
-Packa upp min del av packningen (hade knappt med mig nåt).

Bara en vecka och 2 dagar kvar att jobba. Så j*vla skönt det ska bli att vara 'ledig'. Jag känner på en gång hur mycket bättre jag och magen mår av att läsa tidningar, kolla på film och vila-vila-vila. Tacksam över hur det hela löste sig ändå.

1 kommentar:

kajsa sa...

Sötaste tötaste du! För det första; mysigt att prata med dig i telefon. Du låter så himlans.. go och glad liksom! Det älskar jag. Och du fick visst ur dig bra saker! Känns så himla bra för mig, och Grisen, att du är så rar och att jag känner dig sen innan. (för ja, jag tycker att vi känner varandra. Vi har ju för sjutton planerat att krypa under ett bord tillsammans liksom! haha) Du är bäst. Och en fin kväll i höst kan vi titta på 12 monkeys och så kan jag leka med bebisens fingrar. :)
Kram!