tisdag 3 mars 2009

Bolero mero







Idag är det mig en ära att presentera helgens fynd nr2: den blommiga boleron! Älskar den runda skärningen och knytbanden. Sött och damigt samtidigt. Man skulle kunna tro att den är hemmasydd, men bak i nacken finns faktisk en liten lapp så det är den inte. Mitt hår fick lite 60tals feeling idag så jag tog mig i kragen och smikade mig lite extra idag. Det var kul.
Och sen blir det yoga. Najs.
Vi håller på med en lägenhet vi kanske ska köpa. Eller ska vi? Skit va jobbigt det här är. Jag har mardrömmar och fjärilar i magen. Vi vet inte ens om vi vill ha den...



4 kommentarer:

Anabanana sa...

Lägenhetsvelande är hur som helst ett lyxigt problem ;D Idag har du ju dessutom värsta snyggsuperdagen - så njut som tusan! Lyssna på vårfåglarna och busa med katterna. Ni har väl skrivit för och emot listor till lägenheten va? Det är faktiskt intressant.. med listor.. ;D

Idag får du +++++ av mig, inte för att man ska bedöma människor på snygghet men du ser skimrande ut! :D

Kramar!

Frida sa...

väldans fin outfit!

Joanna sa...

men hallå!
det där plagget vill jag ju också ha.

otroligt fint till den blå kjolen, svarta tröjan och slickade frisyren.
mer än otroligt; helt underbart snarare.

alma sa...

anabanana: nja, lyxproblem kanske, men dock ett problem. jag är arbetslös = ingen vill låna mig pengar och partymannen får inte så det räcker. nu har vi hittat ett relativit billigt objekt som behöver saneras; kraftigt. och vi vet inte om det är värt det (prismässigt och allt). vi bor i en etta idag och vill helst ha ett separeat sovrum när bebisen kommer. så lyxproblem, ja, men ett för oss viktigt sånt...
och ja! jag är listornas mästare! gör listor över minsta lilla beslut! listan är skriven och klar, men gör oss inte klokare...
tack för komplimagnerna, jag blir smikrad som tusan och behöver verkligen komplimanger just nu! tack!
även tack till joanna och elevator lady som hjälper till och boostar mitt självförtroende!!