söndag 1 mars 2009

En fin en

Vilken fin och skön helg det har varit.
Inte en massa åtaganden.
Bara haft det skönt.

Gått ut med katterna på bakgården. Möblerat om.
Städat (inte så farligt faktiskt). Bakat bullar.
Lyssnat på en massa musik. Läst tidningar.
Gått på en ödsligt tom lägenhetsvisning (hurra!).
Kännt Parvel sparka och sjungit lite fånigt för honom/henne.
Secondhand fyndat (visar imorgon).

En synnerligen fin helg. Men jag har gått i mjukiskläder mest hela tiden så några tjusiga bilder blir det inte. Men imorgon kommer jag vara snygg som 17. De ska bli officiellt på jobbet att jag ska sluta, ska bli skönt att slippa smussla med det. Så för en gångs skulle ser jag fram emot måndagen. Fast det är inte därför jag kommer vara snygg som 17. Nej, det beror på att jag kommer ha en av mina nya fina secondhandkjolar!

1 kommentar:

Little Peaché sa...

Sv: Åh vad skoj att du gillade bilden!

Och din helg låter ju hur mysigt som helst!

Stor kram på dig och bebben!