tisdag 31 mars 2009

Inte 'som vanligt'

Gårdagen:
Ont, ont, ont.
I magen, på magen.
Det känns som något är fel den övre delen av magen, dvs där tarmar och magsäck trängs nu när bebisen tar över.
Parvel verkar må bra. H*n boxar, dansar och gör kullerbyttor i magen. Jag tar det som ett tecken på att h*n mår bra. Eller vill h*n ut?
Blåmärkena på insidan från Parvels hallabaluu är en smärta, men det är mer än så.
Igår gick det nästan inte att ta sig hem.
Väl hemma la jag mig i soffan och sov i 2 timmar. Inte en sån bra ide eftersom jag då inte kan somna på kvällen.

Jag hoppas att det ska gå bättre idag.
Det är sista dagen och efter jobbet gravidyoga.
Härligt.

(Och ja, jag kommer kontakta och prata med min BM. Idag.)

Läs mer om mina första månader som gravid på tvarodastreck.blogspot.com

Inga kommentarer: