onsdag 4 mars 2009

De kliar i huve'

Någon som varit/är gravid och som det kliar en massa i hårbotten på? Jag använder bara milda naturliga produkter men har även testat att använda 'vanligt' schampoo med samma resultat (använder inget balsam). Kan det vara mitt hårspray? Jag har använt två sorter sen jag fick dessa problem. Det första är det där chockrosa sprayburken som funnits 4ever och det andra det där som man fick i goodiebagen från bloggawards...
Nån som vet? Nån som upplevt det samma? Nån som hört om nån som haft samma problem?

3 kommentarer:

alice in undercity ♥ sa...

Hallå preggo, du blir då bara tjusigare för varje vecka som går! Och så mycket fina kjolar o klänningar du har jämt måste jag säga :)

Anonymous sa...

Hej hopp,

jag är i vecka 29 och har emellanåt drabbats av sk gravidklåda. Det har kliats på kropp, huvud - ja överallt. Bytt till parfymfria produkter och det har hjälpt! Håller för övrigt med dig i mycket du skrivit i bloggen, såsom svårighet att hitta klädinspiration - börjar bli aningen less nu på mina tights och klänningar. Ha det fint och lycka till med lilla Parveln.

Kram Helena

alma sa...

alice: tack!
helena: ok, va skönt då vet jag att det är fler än jag som har kliet i huvet. jag har inte så mkt kli nån annanstans som i huvet, men det är väl normalt då. ska sluta med hårspray och se om de hjälper :)