måndag 30 mars 2009

One womans bumpband is another womans skirt


När jag köpte mitt 'bumpband' på Topshop tillsammans med nya jeansen i helgen så berättade killen i kassan att Natasha Peyre hade ringt och lagt undan typ 13 stycken bumpbands. Som hon använder som kjol. Han skrattade och sa att vissa inte kunde läsa. Jag skrattade. Men sen kom jag på att det var väl vädligt kreativt av henne. Om ingen tillverkar tillräckligt korta kjolar så får man hitta en annan lösning. Och det gjorde hon.


Jag tänker dock fortsätta använda det som det är tänkt. På 'bumpen'.



1 kommentar:

- sa...

jag jobbade på mamma avdelningen på topshop oxford circus förut. de svarta bumpbandsen var vår bestseller all times! dom är genialiska!

jag hade ett som jag hade till låga jeans, samt under tunikor som var lite korta.