onsdag 25 mars 2009

Nonsillisar





Tog massor av helbilder idag och på ALLA såg jag ut som en trotsig huligantonårsbrud på smällen. Det enda som stämmer med det är att jag är på smällen. Så jag fick välja den helbilden jag fånade mig på, eftersom det var den enda som kom i närheten av mitt riktiga jag. Ruggigt nära. Idag matchas det järnet, läppstift, armband, halsband, linne... I like it. PÅ mig från topp till tå: Kavaj: ellos.se, linnen vitt & rött: lån av kompis, halsband: 2a hand & från The Mine, armband: 2ahand & present, jeans: Target USA, stövlar: beyond retro.
.
Och så bjuder jag på en äkligt nära närbild på mina läppar. Med massor av läppstift, helt silikonfria.



Läs mer om mina första månader som gravid på tvarodastreck.blogspot.com

1 kommentar:

kajsa sa...

Tycker att du är VRÅLSNYGG!