måndag 23 mars 2009

Detaljer och en växande mage


Parvel växer och verkar må gott.

I helgen har det varit full fart i magen. H*n gillar när jag är ledig.



Finaste delen på klänningen.



Pumps och strumpbyxor.

Har överdoserat leggings/tajts och mina stövlar sista tiden.


Annars.

Jag ska gå hem tidigare resten av mina jobbdagar

(bara några få kvar nu) och ta det väldans lungt i största allmänhet.
Och.

Sorgen är svart och obegriplig.

Men jag kan inget annat göra än att försöka ge mig andhål att sörja.

Ska verkligen försöka.


3 kommentarer:

Cottongrass sa...

Hej! Snubblade in på din sida av en slump men har fastnat här en god stund nu... Gillar din frisyr, kan du inte visa lite bilder på den? :)

Nicolina sa...

älska klänningen!

Sophie sa...

Sofia: va roligt, hoppas du kommer komma tillbaka. Jag ska bara färga håret så ska jag ge min frisyr lite mer attention. just nu är det lite väl mkt blonda rötter som syns :)
nicolina: tack!