fredag 3 februari 2012

Vissa dagar alltså. Hej sockerslisk!

Först sover H i nästan 3 timmar och jag E leker lite tigrar, men oxå en del var för sig. Jag vid datorn, E med mitt förkläde som hon samlar snäckor i (snäckor=allt som får plats i fickan).




Sen går vi ut och matar fåglar och handlar mat.




Sen köper vi bullar å går hem och fikar!




Sen lekte E "lilla bocken bruse". Lillebror ville vara men...




...skippade det och letade reda på en egen leksak.




Nu sover H och jag hoppas att E
ska ta en lur snart oxå. Så jag kan kolla på CSI ;)

2 kommentarer:

Sköna Helena sa...

Vad härligt med sötslisk! Hoppas helgen får gå i samma klibbiga anda (alltså, metaforiskt) och att vi kan ses snart igen - kanske nästa vecka? Kram

Sophie sa...

Tack, och detsamma. Hoppas de nya sovtiderna håller! Ja, nästa vecka kanske. Hörs på telefååån :)