fredag 17 februari 2012

Out of reach

Iförmiddag fick min mobil spel och fattade inte att jag tryckte in rätt pinkod (vilket jag kommer hävda till min död). Så där satt jag med spärrad telefon. Efter ett antal frustrerade utbrott fick jag gott vänta tills Johan kom hem för att ta mig till en Teliabutik och lösa det hela. Tog med mig E som tyckte det var en mycket rolig utflykt. Stackars unge har ju varit hemma hela dagen. Hon sov fö tre (!) timmar mitt på dagen, förmodligen efter nattens drama.
Nu har jag iaf en linje ut till världen. Den tänker jag koppla bort så snart barnen somnat och ägna kvällen åt två goda ting; min sambo och valnötsglass.



Gulliga ungar dricker välling ihop. Innan telefonen ballade ur.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Men herregud så söta de är!

Sophie sa...

Jag vet! Helt sjukt söta! Hur har jag fått så söta barn?!?!