lördag 4 februari 2012

Hej på dig

Det är min morgon idag. H och jag läser Vingkatalogen (H river, jag drömmer). Bad om resetips förut, men fick inget gensvar. Får väl fråga på fejjan ist. (Hinthint- ge mig tips om du har nåt!)




Det ska vara 1) varmt 2) barnvänligt 3) inte för långt borta 4) inte för dyrt. Bra lista va?!

Ps. upptäckt hur bra instagram är. Sist av alla.

Ps2. Okej, känner mig SJUKT puckad. JUST upptäckt att man kan svara på kommentarer vid blogpress, HUR LÄTT SOM HELST! Hur länge han man kunnat det? Varför har jag inte upptäckt det förrens NU???

4 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Turkiet, typ Side eller Belek. All inclusive. Hur praktiskt som helst med små barn. God turkisk mat och alla är snälla mot barn (och det är inte hysteriskt dyrt).

Sophie sa...

Tack för tipsen!!

Elin sa...

Jag har inga barn, så är väl ingen fullvärdig tipsare. Men eftersom jag bott i Italien, vet jag hur mycket italienarna älskar kids. Och därmed värnar om att de har det bra.

Jag vet att Fritidsresor åker till både Terracina (utanför Rom) och Alghero, Sardinien. Båda ställena är faktiskt väldigt härliga och o-chartriga om du gillar sånt. Did I mention the food? :)

Sophie sa...

Du är en alldeles lysande tipsare! Tack!