fredag 17 februari 2012

Inatt var det kräkfest

Ialla fall för Elsie. Det var sista spiken i lördagens middag det tänkte jag inatt. Men direkt efteråt mådde hon som vanligt och nu har hon druckit välling och mår hur bra som helst! Vi misstänker att det bara var magen, J brukade tydligen göra så ibland när han var liten. Tyvärr mår jag inte bra och har dessutom varit vaken tre timmar i natt med Helge som vaknade av all ståhej och inte ville somna om.
Så jag har inte än gett upp om lördagen. Jag hoppas på att må bättre imorgon. Det måste jag!!!

4 kommentarer:

Sköna Helena sa...

Håller alla tummar: KRYA KRYA KRYA! Och säg till om du vill att någon (jag!) ska komma över med kycklingsoppa, som de alltid gör i amerikanska filmer när någon är sjuk :) Gör det så här, via nätet, åtminstone. Varsågod, chicken soup! Kram

Sophie sa...

Tack vännen! Jag känner mig faktiskt lite bättre, trots allt! Hoppas hoppas!

Frugan F sa...

Här hade jag iofs gillat din urk-knapp!

Sophie sa...

Ja ibland är dem bra att ha :)