onsdag 15 februari 2012

Sekten

Igår var vi som sagt och hälsade på min kusins flickvän & deras dotter. Elise var lite blyg i början, men när det släppte fyrade hon av det ena leendet efter det andra. Helge hade jättekul och smakade på alla hennes leksaker. Jag fick lunch och fika och en massa, massa prat. Mycket trevligt. Nästa gång kommer de till oss. Så lyxigt att så många av mina syskon, kusiner och sysslingar fått barn samtidigt som oss. Man blir ju en liten småbarnssekt. Rätt trevlig sån.








Ps. Jomenvisst fick jag blommor & choklad igår. Med orden; "jag älskar ju dig varje dag å jag vet att det är lite fånigt att ge det just idag, men det är lite gulligt oxå tycker jag". Det tycker jag med. Som inte gav honom ett smack. Mycket orättvist. Tar igen det snart med en överraskning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grym sekt tycker jag! kram/ Kicki

Sophie sa...

Visst är det:)