onsdag 13 maj 2009

Skapelerad (uppdatering: det skulle stå 'skalperad' men jag kan inte stava och är en slavmaja-hahaha... jag menar förstås SLARVMAJA)


Idag var jag och hälsade på min vän som fick en son för ett litet tag sen. Han heter Harry och var gudomligt söt. Och så liten. Inte onormalt liten. De är så där små när de är nya. Efter det åkte mamma och jag upp till lägenheten för att titta (på röran). Sen tog energin slut. Har ätit pasta med mozzarella, tomater, basilika och lite chockladkola på det. Nu; läsa och vila.


4 kommentarer:

Anonymous sa...

Läste rubriken helt fel, tyckte att du skrivit skalperad och undrade vilka läskigheter som hänt. Noterade sedan att jag läst helt åt skogen fel, det gör jag jämt.
En gång undrade jag var fan Lögnhalsgatan på Östermalm låg någonstans, innnan jag såg att det skulle var Löjtnantsgatan.

Nyfödda är så små, så små. Å snart har du en helt egen bebis.

/Annika

Sophie sa...

haha det SKULLE stå skalperad, men jag kan inte stava :) hahahaaa... åh jag är så slarvig!

Nicolina sa...

Åh magen blir bara större o större! När är det bebisen kommer ut? I sommar? Spännande värre! O hoppas allt går super,
kram /Nicolina

Sophie sa...

nicolina: jajamensan, som en ballong som nån står bakom mig och blåser upp, sakta men säkert :) bebisen ska komma i slutet av juni/början av juli. tack! och kram!