fredag 29 maj 2009

Åh.





Åh vilken fin dag det blev idag.

Först läsa 'Att föda' och vila på förmiddagen, efter det lunch i solen med Jessica med skratt och prat och kycklingpastasallad. Sen in på Uni på Skånegatan och bli gaaaaalen av allt fint där inne och efter det handla för liiiite för mycket (visar sen vad jag köpt). Utanför Uni stöter jag på en gammal kompis (som visade sig oxå vara på smällen) och många skratt och flams senare
bokar vi in en fika tillsammans med en gemensamma vän. Sen strosar jag i sakta mak till Röda Korset, hittar inget, men köper en Smakis och kissar två droppar (fast jag är så kissnödig så jag svimmar) på deras toalett. Sen köper jag en Piggelin på Konsum och äter upp den i en port i solen med den gemensamma vännen i mobilen. Sen tar jag mina sista krafter och går till apotekt och sen till ICA och hämtar ut paket från Miri och köper middag. Hej och hå jag kommer hem, fotar mig i trapphuset och nu; Parvel sparkas, jag kan inte sitta framför datorn längre. Måste göra nåt annat med kroppen. Men jag upprepar; vilken fin dag.

Klänning & armband: Indiska
Kofta: HM
Väska: 2a hand
Skor: Primark
Solglasögon: Minns inte.

5 kommentarer:

sofie s sa...

du är supersnygg!

Sunflower sa...

Gravidfin och superfint klädd! Kan det liksom bli bättre!!!

h sa...

jättefint, babymagen klär dig:)

Sköna Helena sa...

Vilken härligt intensiv och bra dag det låter som! Kram

Anonymous sa...

Hej där..älskar din frisyr. du verkar vara en uuuunderbar figur. Vem var Calle? Flåt om jag frågar..men jag har missat det.