tisdag 19 maj 2009

Ny look, gammal klänning



Dagens klänning är en supergammal klänning från New Look, köpte den i London 2005. Den funkar med magen (sitter finare i verkligheten än på bilden)! Sjal från Bikbok, väska 2a hand, solglasögon från HM och jacka från Monki. Och just det, skorna. Samma som jag haft på mig de senaste veckorna; ballerinaskor från Dinsko. Att böja sig fram och knyta conversen är just nu allt för stort projekt...

Senaste gångerna jag använde klänningen var här, , här och den här gången.

ps. förlåt för suddiga bilder... Partymannen är i Norge och jag är så trött så jag orkar inte ta om dem...

2 kommentarer:

Anonymous sa...

snygg klänning i en fantastiskt snygg färg.
Knytlösa skor är räddningen när magen hindrar skosnörsknytning. Fast om 40 dagar kan du knyta dina converse igen och det är väldigt snart det.
/Annika

Joanna sa...

vilken tjusig färg!
väldigt fin klänning.

och väska.
och jacka.

och ja, allt så klart, men klänningen!