söndag 10 maj 2009

Fest? Ja!



Trot eller ej, men jag var faktiskt på fest igår kväll. Jag hade helt glömt bort att jag skulle på fest samma kväll när jag skrev mitt förrförra inlägg! Min gode vän firade sin f-dag tillsammans med sin mamma och det var ett hejdundrande kalas i en av Södermalms vackraste lägenheter. Fina människor jag inte träffat på alldeles för länge, god mat och en anledning att få klä upp sig ordentligt! Och det älskar ju jag. Det vart en jätterolig kväll, som slutade senare än vad jag hade trott, med att ett par fina vänner skjutsade hem mig. Partymannen hade inget ork till fest så han låg hemma och kollade på Macgyver. Det gjorde han rätt i. Jag var som en elvisp på festen, helt utsvulten på socialt liv och längtade tillbaka pratade jag så mycket och så snabbt att jag tappade tråden flera gånger. Drack tusen liter vatten och svettades som en gris. Men det var värt det. Behövde 'ut och vädras'.

När du läser detta är vi tillbaka till lägenheten och fortsätter renoveringen. Fast i betydligt mindre tjusiga kläder.

(klänning, kavaj; HM, skor; Indiska, väska; 2a hand)

1 kommentar:

Estella sa...

Vad spännande med renoveringsprojektet! Ska bli kul att följa. Och härligt med en rolig fest!!