lördag 9 maj 2009

Renovera mera


Den här helgen kommer att spenderas mestadels i nya lägenheten med att renovera, renovera, renovera. Måla, spackla, skrapa, fila, slita ner tapeter och mycket, mycket, mycket mer. Så jag kommer inte svansa runt i några fina kläder att visa upp. Jag kommer nog att ta bilder på arbetet som jag kanske lägger upp sen. Men kläderna denna helg består av ärvda (fula) mammajeans och gamla t-shirts. Not so creative. Eller snyggt. Men ni är säkert dösnygga hela helgen. Lägg gärna en länk i kommentarerna till en bild där ni är snyggon. Så har jag nåt att glutta på. Puss.

4 kommentarer:

Marina sa...

Lycka till med renoveringen! Hoppas på att få se foto sen :)

En hyllning till Norrland. sa...

Bra tips med att köpa trikåtyg! Mkt billigare än köpa sådana sjalar i klädbutikerna! :)
Var till Ohlssons idag. 29:-/m
Så jag fick 2 (!!) sjalar för 29 spänn. TOPP!

Ha det bra!

sofie s sa...

ska bli så kul att se bilder på nya lyan sen! din blogg gör min dag! stor kram!

Sophie sa...

marina: tack! jag la upp några nu :)
emma: visst är det GREAT!
sofie s: åh va rart sagt, jag blir så glad! för dig och marina och alla andra fina la jag upp några bilder nu på morgonen! kram!