fredag 22 maj 2009

Roligt, roligt, men jobbigt, jobbigt...

Idag var jag modell åt Joanna på Arbetarbladet, det var fantastiskt roligt på alla sätt. Att få träffa Joanna, som visade sig vara lika fantastisk som jag den blid jag fått av henne genom bloggen hennes. Att få vara modell! Stylas, sminkas och fotas var otroligt roligt! MERA! (Ja, sen får vi se hur bilderna blir, jag kanske ser fördjävlig ut...) Och på allt detta roliga tog Joanna med mig till Myrornas och jag fyndade 3 (!) par låga skor (för gravidkvinnas korta men jobbiga promenader), en väska, två klänningen (varav den ena köptes mest för tyget och ska sys om) och ett par byxor till Parvel! Joanna själv fyndade jordens finaste 'Dramaten', jag vart grön av avundsjuka :) Jag glömde såklart stora kameran, men fotade lite med mobilen, lägger upp dem imorgon. När jag satt på tåget hem, 5 timmar efter ankomst, var jag glad och nöjd, men tröttare än jag varit på länge. Foglossning och ryckningar i benen fick botemedlet hett bad när jag kom hem och nu har jag ätit makaroner och bacon med Partymannen och ska hoppa i säng. Imorgon ska det renoveras igen. Jag har denna gång lyckats lura till mig 2 kompisar! Hurra!

Bilder från moderepotaget får ni se när tidningen kommit ut, den 29 maj!

Tack Joanna. För en fantastisk dag!


3 kommentarer:

Anonymous sa...

Vilken härligt rolig klämdag du har haft, måste ha varit värt varenda mm foglossning och benryck.
/Annika

Sophie sa...

Det var det :)

Joanna sa...

ja-a riktigt roligt.