tisdag 26 maj 2009

I det andra hemmet






Jag har tur jag. Jag har två hem. Ett är stökigt, fullt med katthår och bebissaker och jättetrångt. Det andra är stort, ljust och i fullkommligt kaos. Som ni ser lite här på bilderna. Jag längtar sååå till det blir klart. Det kommer bli såååå fint! Och Kajsa och Hanna kommer ha så skoj i min gamla lägenhet. Det vet jag. För den är skoj. Fin och skoj. Om än lite liten för en barnfamilj. Lycko jag.

Anar ni en annan ton i min röst? Törs man gissa på hopp och lite glädje? Det stämmer. Idag efter ett möte med en målare och ett snack med mor min så känns det lite bättre. Jag vågar åter tro att vi kommer klara det här.

På mig idag:

Jeans: Topshop
Linne: HM
Topp: 2a hand
Jacka: 2a hand
Solglasögon: HM
Halsband och armband: 2a hand
Väska: 2a hand
Skor: 2a hand

2 kommentarer:

kajsa sa...

Hurra för dig och ditt humör som verkar lite mer på topp! Det glädjer mig en massa. Bamsekram

Nusse sa...

fin blogg och fina fina skoooor!!