fredag 29 maj 2009

Fit for IKEA


































Tråkiga inomhusbilder.
Varför? Skyll på IKEA, bilköer och en lååååång dag...


På mig:
Byxdress: Portobello Market, London
Kofta: Lindex
Sjal: Ohlssons tyger
Skor: Din Sko
Armband: The Mine, Hornsgatan

Om mig:
Osminkad men relativt pigg kom jag hem igår kväll med en kasse kök/bad/bebisprylar och en köporder för bänkskiva och diskho till nya köket. Skall levereras dagen efter BF (30/6), men jag räknar kallt med att både kök och bebis kan komma både tidigare och senare... (Helst: kök tidigare och bebis lite senare) Min snälla mamma körde mig fram och tillbaka till IKEA, TVÅ gånger! Efter första vändan på IKEA åkte vi till nya lägenheten och mätte köket igen bara för att vara 100 % säkra på att måtten jag tagit stämde (DET GJORDE DE). Sen åkte vi tillbaka och bekräftade ordern, skrev på och skickade den! Vi lämnade Södermalm vid 13.00 och jag var hemma strax innan sju... Men det var det värt. Så klart.

3 kommentarer:

Anonymous sa...

Tänk, att hur vuxen man än blir, så är mamma alltid bäst :)
/annika

Sophie sa...

tur är väl det med tanke på vad jag är på väg att ge mig in på och du redan är inne i: MAMMAHOOD :)

Linnea sa...

oj vilken fin byxdress...London är bra!