måndag 25 maj 2009

Same, same but different

Jo.
Igen.
För jag älskar mina blommiga tajts (HM). De är oxå de enda som inte får mig att må illa just nu. För Mammatajtsen trycker mitt på magen (för korta) och de vanliga trycker nertill och gör mitt smått illamående. Och randiga Gina Tricot-linnena är sååå sköna. Och nu börjar det bli mer och mer om bekvämlighet. Piffade till idag med tygblommor, plasthalsband i gälla färger, armband och nagellack Madrid från Mavala. Och så nya skorna. Jag älskar dem. Bekväma och snygga.



3 kommentarer:

Anonymous sa...

visst är det trist när komfort går före allt när det kommer till kläder i slutet av graviditeten. Jag var likadan. Mysbyxor och t-shirt storlek XL var min melodi påslutet. Inte kul när man som jag tycker att ordet praktiskt helt plötsligt blir ett fult ord när det kombineras med orden kläder och skor.
/Annika

Joanna sa...

snajsigt värre!

och jag har några dagar gått omkring i svarta mjuksibyxor, svart klänning och gymnastikskorna.
bekvämt men ändå inte fullt ut.
för egentligen hade jag velat gå omkring i mormors nattlinne men någonstans måste gränsen dras känner jag.
även för en gravid kvinna med kliande utslag över hela kroppen.

Katarina sa...

åh du är så superfin!