måndag 18 maj 2009

HATAR COMHEM del2

Jag är så arg nu så att jag både skriker och gråter. Sigge har skrikt hela morgonen för att han vill gå ut och jag har suttit i TVÅ telefonköer hos comhem och både gångerna blivit bortkopplad efter drygt 17 minuter. Sen hoppade Sigge upp på garderoben (där han aldrig varit förut) och där förvarar jag nu alla bebissaker som jag noga tvättat och lagt upp i påsar, långt bort från vårt skitiga dammiga hem (som visseligen fick en rejäl städning igår) och jag skrek och grät (och jag VET att det inte hjälper men nu nådde jag min gräns) så att jag fick ont i huvudet. Orvar har kräkits och jag är så arg och ledsen att jag inte vet vad jag ska göra av mig. Det GÅR INTE ATT FÅ TAG I COMHEM. De svarar inte. Inte i telefon, inte på mail. Vad gör man? Nu har jag via Facebook försök meddela min nya email, men det är många som inte har Facebook som jag inte vet hur jag ska få tag på, folk som bara hade min comhem-adress och som nu får ett kryptisk mail från comhem där det står att jag 'exceeded my mailbox quota'. Vilket är absurt fel eftersom jag nyligen tömt det! Nu har jag huvudvärk av allt gråt och dåligt samvete för att jag skrek på Sigge.

Man ska inte hata, men nu gör jag det, riktigt jävla mycket; JAG HATAR COMHEM.

1 kommentar:

Anonymous sa...

Tja, tydligen är det väldigt många som hatar comhem:
http://www.dn.se/kultur-noje/kronikor/johan-croneman-fa-svenska-foretag-har-sa-missnojda-kunder-som-comhem-1.861419