fredag 29 maj 2009

Från IKEA till mig


I kassen fanns bland annat:

-Två toaborstar, en röd och en blå (varför vitt när man kan välja färg när det har med bajs att göra?)
-Två isglass-behållare för hemmagjord glass
-Skötbord i vit plast (zzzzz men nödvändigt, ville ha nåt jazzigt i roligt mönster/färger men det var så svårt att hitta så det fick bli det här)
-Två paket tvättlappar i tyg
-8 (!) diskborstar i blandade färger (Partymannen påpekade det onödiga med detta eftersom vi köper diskmaskin till nya lägenheten men jag misstänker att vi kommer få nytta av dem ändå tyvärr...)
-'Skrubb' garderobspryl att ha skor och annat i (till nya lägenhetens lilla walk-in)
-'Komplement' skolådor 4 st (kommer nog köpa fler), små lådor i tyg och plast att förvara finskor i
-En röd och en blå skärbräda (Mamma och jag köpte ett paket av varje, öppnade och delade så vi fick varsin var varje färg)
Sist men inte minst
-Ett urtjusigt förkläde (se bilden längst ner)

Och så diskbänk och diskho förstås. Men det får ni se när det kommer på plats.

En lyckad shopping dag må jag säga. Nu ska jag duscha och klä mig för lunch med min fina vän Jessica.

ps. insåg just att typ allt jag köp var i blått och rött, tillsammans eller en av varje färg :) men så är det tjusiga färger oxå.

Inga kommentarer: