torsdag 21 maj 2009

Fest i bilderna tre



Så här såg jag ut igår kväll. Klänningen är från Indiska, jag köpte den till och hade den på begravningen. Fast då hade jag sjalen runt halsen mest hela tiden, för att inte så se bar ut. Nu var det en helt annan tillställning och sjalen åkte runt, runt, tills den hamnade i väskan. Den passade ändå inte så bra med ridhjälmen som jag gick omkring med halva kvällen (festens tema var hatt och roligt nog hade i princip alla kommit i hatt, i alla former och färger). Trots tröttheten och lite ont var det fasligt roligt att gå på fest. Synd bara att man inte orkar så länge. Många snälla kommentarer och komplimanger fick jag igår för magen. Jättekul. Och så är det väl så att tycker man om sin kropp, så syns det. Och just nu måste jag erkänna att jag älskar min kropp. För vad den bär på, vad den klarar och vad den orkar. Och så för att jag tycker att den är så vacker. Det är inte ofta jag känner så, men det gör jag sannerligen nu. Hurra för min kropp, hurra!

Här bjuder jag även på en liten del av vårt stökiga, och med prylar belamrade, hem. Vagnunderdelen står där för att det helt enkelt inte får plats nån annanstans. Tur att vi ska flytta. Sakerna håller på att ta över vårt hem...


3 kommentarer:

alice in undercity ♥ sa...

Alma! Du är nog den snyggaste gravidkvinnan jag sett. Vacker vacker.

Sophie sa...

Åh! Tack snälla! TACK!

Anna Krimskrams sa...

Du ser smashing ut!! Så vacker!