fredag 1 maj 2009

Ingen protest


Jag har inget att protestera mot. Jag och Partymannen var i lägenheten och gick runt och tittade och diskuterade vad som ska göras och lite möblering. Solen gassade in och vi hade balkong dörren öppen. Det kändes riktigt, riktigt bra. Det kommer att krävas en del jobb, men det kommer att bli en jättefin lägenhet. Känns grymt bra. På måndag blir förhoppningsvis Partymannen av med gipset. Och på fredag nästa vecka ska vi sätta igång med renoveringen. Tills dess njuter vi av solen. Jag firade med bara ben. Hurra!

Sjal & klänning: Gina Tricot
Kofta & Solglasögon: HM
Skor: Skopunkten
Väska: Svenskt Tenn

ps. min navel har en liten kepsskärm, det är det som putar ut mitt på min mage...

Läs mer om mina första månader som gravid på tvarodastreck.blogspot.com

4 kommentarer:

Anonymous sa...

Där står du och är solig i solen i parken utanför min balkong : )
/annika

Joanna sa...

bara SNYGGA ben.
inte som mina ja jag skulle kunna säga prinskorvar men det är att starkt felbedöma prinskorvens storlek och tjocklek.

praktiskt med skärm till naveln.
så den slipper få solen i ögonen.

Sköna Helena sa...

Åh, så snygg du är! Vilken lyx det är när man har bloggpausat en hel helg och det finns en massa nya fina bilder att titta på och mysiga texter att läsa! Kram

Sophie sa...

annika: oj! bor vi så nära varann!?
joanna: tack!!! mina spiror och jag rodnar. ja, sol i naveln är obehagligt :)
helena: kram!