tisdag 28 juni 2011

Tom

Hej du. Jag har inte så mycket att säga just nu.

Provsvaren var bra och det är inget fel på mig. (inget 'vad var det jag sa,' tack)

Jag har fortfarande trött och har nåt konstigt ont på tungan (?!?). Men snart fyller Elsie 2 år så idag ska jag till Ikea med min mamma och Helge och köpa lite pryttlar. En resa som skjutits upp i flera vecka. Bara att tuta och köra. Imorgon ska jag vila.

Detta inlägg kan eventuellt få pris för bloggens tristaste sen starten i september 2006.

uppdatering: borde kanske skicka in nåt till blankens?? Och Du kanske vill?

3 kommentarer:

Nicolina sa...

Hej fina du!
Man får vara deppig, klagig och trött och schleten..Inget att be om ursäkt för! Jag tycker din blogg är fin ändå och läser varje dag, jag tycker det är skönt att det är någon annan som skriver och visar upp det som för de flesta är vardag, det finns tillräckligt många andra bloggar som ger en prestationsångest (varför är inte mitt liv sådär fantastiskt?!) så det behövs inte fler!
Hoppas ni får en underbar sommar tillsammans! (även om inte ALLA stunder är underbara)
Massa kramar från Nicolina

cruella sa...

Ja, ta nu och gästblogga där, marsch!

Sophie sa...

Tack gulliga du nicolina! Vad fin du är. tack.
cruella, JA! Återstå att se om hon gillar texten och om jag hinner skirva ner den...