söndag 12 juni 2011

Söndag

Idag är jag på möhippa för min underbara vän Simone. Det är därför det var ersättnings-övning i veckan. Fast jag är inte med hela dagen utan är just nu på väg hem för att ge H lite lunch. Men ikväll ska johan vara själv med honom. För att underlätta denna första gång har vi fixat barnvakt åt E som ska sova hos morfar och britt.

Möhippan är kul, min vän ser så överaskad och glad ut. Jag känner typ ingen men har pratat med några trevliga. Har däremot gjort bort mig då jag glatt går fram till en tjej som jag känner igen från låg och mellanstadiet. Hon känner inte igen mig. Alls. Inte min bror. Inte mitt namn. Ingenting. Jag framstår som en fåntratt (i mina ögon)...

Men nu är jag som sagt hemma och väntar på att H ska vakna så jag kan amma honom. Sen ska jag tillbaka till Möhippan...


Inga kommentarer: