söndag 5 juni 2011

Hundar, katter, barn och solsken

Haft en urhärlig helg på landet i skärgården. Släkt, familj, barn och djur. Första natten toppade Helge det hela med att sova från 20-04 (i vanliga fall vaknar han iaf en gång därimellan, ibland två). Jag hann inte springa som tänkt och heller inte ta ett första dopp i vattnet, men annars var helgen fulländad. (Elsie och Helge är både lite förkylda, därav snorränder på nästan alla bilder, men ja, så är första året på dagis tydligen...)










Fan. Jag blir banne mig avundsjuk på mig själv. "Hon verkar haft det himla toppen den där Sophie".

Jo, tack. Förbaskat fint faktiskt. (Och snygg Kille har jag oxå)

3 kommentarer:

jannice sa...

hehe.... jag tänkte faktiskt att din kille ser riktigt snygg ut!

Frida sa...

Så fina ungar du har!

Sophie sa...

jannice: det ska jag berätta för honom :)
frida: Tack! visst är de ;)