torsdag 16 juni 2011

Nån södermamma som vill fika? (Eller 'Sophie raggar fikasällskap via bloggen')


Jag känner mig ensam och tråkig just nu. Tänkte att kanske skulle jag boka en fikadate med nån. Men vem? Kanske en annan helt okänd mamma och sitta och babbla lite med? Vem vet, vi kanske inte hatar varann? Eller snarare, Du kanske inte avskyr mitt bittra, babblande, konstiga jag?


Så, vill du fika? Imorgon? Typ efter dagislämningen, runt 9-10?

(Åh herregud, vad har jag gjort, tänk om INGEN kommenterar??? Vilken looooooser!)

7 kommentarer:

I sa...

Skulle gärna fika med du ska VILA!!!

Sophie sa...

Okej okej ;)

I sa...

Men om du vill hänga någon dag efter dagishämt så finns vi alltsom oftast i skånegläntan.

Hanna sa...

Jag är inte en södermamma men jag skulle gärna fika med dig ändå om du känner för det nån förmiddag i nästa vecka. Då kanske vi haft chansen att gräva fram babygymet också...

Sophie sa...

I; skånegläntan, då ses vi nån dag :)
Nunis (Hanna va?); gärna. Mina kusiner fr USA är här nästa vecka, vet ej hur det kommer se ut ännu. Hörs i början ab veckan?

Hanna sa...

Yes det kan vi göra, vi kan väl höras på Facebook. Mån-ons f.m. kan vi i alla fall.

Yevonde sa...

åhhh om jag ändå bodde kvar i stan! Då hade vi kunnat fika! Med och utan termos, med och utan Elsie, med och utan jättemuffinsar! Bambi o Helge hade kunnat bli bundisar :D