måndag 8 juni 2009

Vart är magen?

Ett av de plagg jag trodde att jag skulle använda massor som gravid, men som jag i princip aldrig använder. Toppen döljer magen mer än framhäver och, som ni vet, jag gillar ju att framhäva min nya kropp och inte gömma den. Men den är skön när man är hemma och slappar. Tillsammans med 'bajsbyxorna' -mer allmänt kända som 'harembyxor'- har jag slappat framför tv hela dagen. Fortfarande trött, men det är inget konstigt. Nu har jag diskat, plockat undan lite kläder och snart bär det av till lägenheten och måla lister. Vilan fortsätter imorgon.

3 kommentarer:

maria sa...

ursnygg!
var har denna inhandlats?

lycka till med listerna!

your everyday reader, m.

Anonymous sa...

har också köpt 'bajsbyxor', tyckte att de var sjukt fult för några veckor sedan, men tänka sig hur man kan ändra smak...; )
/annika

Sophie sa...

maria: den är från indiska, men jag har haft den ett tag, säkert ett år.
annika: jag föll redan i mars förra året, men det var innan de blev coola och hette harembyxa. och eftersom de såg ut som jag bajsat på mig, kallade jag dem helt sonika bajsbyxa :) visst är de sköööööna...!