måndag 8 juni 2009

Fyra tecken på kärlek

Fyra fantastiska filmer i fyra paket. Ett på handfatet, ett på frukostbordet, ett på laptopen och sist ett på hallmattan. Jag tjöt av glädje efter varje paket. Jag älskar paket, jag älskar överaskningar men mest av allt älskar jag min fina fästman, Partymannen (om det är nån som likt min kära mamma inte förstått varför jag kallar honom för det kommer förklaringen här. Vi är förlovade och då kallas han min 'fästman'; fäst=fest, fest=party; Partymannen!).

5 kommentarer:

kajsa sa...

Åh åh åh. jag saknar min Mikael så att jag dör en smula. Ynk!
Men du förtjänar alla små fina presenter i världen Sophie. Det gör du verkligen! Hoppas att du mår bra (läste inlägget längre ned om förvärkarna och håller tummarna för att bebisen väntar tills du är helt redo) och inte känner dig alltför stressad med lägenheten. Massa massa kram finaste du

Anonymous sa...

lyllo dig! vart träffar man en sån? :-)
Hur ocg var träffades ni? Jag behöver tips, har vart singel alldeles för länge!
Araminta May

Estella sa...

Hehe, det hade jag inte förstått. Jag trodde helt enkelt att din fästman är en riktig festprisse! :-)

Joanna sa...

partymannen for ever!
överraskningar är så fina att få.

Sophie sa...

kajsa: tack vännen.
araminta may: jag tröttade på krogen och gav internet en chans, 1 1/2 år, ett brustet hjärta och många dåliga dater senare så träffade jag partymannen och visste nästan på en gång att den här var en 'keeper'. då hade jag varit singel lääääänge och var så trött på det. hoppas du finner kärlek snart!
E: du är som sagt inte den enda :)
joanna: han hälsar: 'jiiihooo!' (tack på partyman språk)