fredag 12 september 2008

Testing, testing

Personlighets test är alltid kul, får mig att känna mig som om jag är den personen jag vill vara- Iallafall när det ger så här posetiva resultat:

Almas personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa Alma:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

UnderbaraClara och jag fick samma reslutat. Och verkar ha haft mer eller mindre likadana drömmar. Hon har fetat yrken hon drömt om, jag kursiverade mina. Så jag inte skulle härmas allt för mycket.

Testa själv här.

1 kommentar:

www.vardagsmat.blogg.se sa...

Jag vågar inte göra det där testet. Är för rädda att det ska bli ett anant resultat än just det där. Jag skull genast läsa in att det betyder att jag är dålig på mitt jobb.