lördag 27 september 2008

Jag, en gammal bitter tant?

Vill inte verka bitter (är det min ålder? är det min stil? är det min bloggs brist på konsumtionshets?) men nu ska tre av mina favoritbloggerskor gå på Blogawards (varför hittar man inte på en svenska motsvarighet på det ordet? Bloggalan tex?) och jag vill gå dit och träffa dem. Men det kan jag inte. För jag har inte fått nån inbjuuudan.

Ja, Helena kan jag träffa ändå för vi är IRLkompisar nu (hurra för nya kompisar!) men Clara och Miri då (nu utgår jag från att de ska dit iom att de är nominerade, men det har jag inget belägg för) !? Varför får jag inte träffa dem? Dumma Veckorevyn. Förstöra mitt sociala bloggliv sådär.

Nej. Jag ändrar mig. Jag är nog ganska bitter ändå. Det smakar inte så gott med alltid roar det någon. I aim to please?

4 kommentarer:

Rebecca sa...

bautaschysst blogg! bra detta med att inte behöva köpa sig en stil. jag lever efter det till punkt och pricka. men det beror mest på att jag är världens fattigaste student och helt enkelt inte har råd heheh
och jag tror att jag har en robothjärna eller något för jag är skitdålig på att läsa ordverifieringen :(

underbaraclara sa...

Men maila och bvjud in dig själv. Det vore ju så grymt kul att ses där. KRAM

Sophie sa...

rebecca: tusen och åter tusen tack!

Klara sa...

jag undrar lite hur de hittar folk dit. jag har inte en så fasligt välbesökt blogg men jag ska gå. tråkigt att du inte kommer dit ;/ gick just in här för att kolla den saken.