tisdag 30 september 2008

Kom in, kom in i min fotostudio



Tillbaka på toaletten. Nytt jobb, ny toalett. Bättre doftspray här än på förra jobbet. Men där var det ju jag som handlade doftsprayen så jag har ingen att skylla på. Här är det inte jag som handlar doftsprayen. Det är det bästa med mitt nya jobb. Jag köpter varken doftspray, mjölk, kontorspapper, mobiler eller pannåer. Jag måste inte komma ihåg 24 000 olika saker och kunna trolla med armbågarna. Här pysslar jag med mitt och inget annat. Ja, när jag inte måste backa up förstås. Och det vet ni ju redan hur jag känner inför... huuuu... i efm är det dax igen... måtte de hitta en ny receptionist SNART! SNABBT! NU!!!!!
Kjol: Urgammal från HM
Tshirt: Jättegammal från HM
Strumpbyxor: Shit, jag minns inte
Skor: Supernya från Din Sko
Halsband: Ganska gamalt från VeroModa
Armband: 2 hand i London
Hår: Nyklippt

4 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Jättefin i dag! Jag älskar rosa strumpbyxor och jag tror att dina är från HM för det är mina :)

Sköna Helena sa...

Åh, vilka härliga bilder och skönt ljus! Vad är det med trånga utrymmen och snygga bilder? Jag vet inte. Men fin är du i alla fall!

miri sa...

du är absolut urtjusig idag!

Little Peaché sa...

Sv: tack! ja det känns verkligen superskoj! jag blev så himla skoj!

kram på dig