onsdag 17 september 2008

Igår och idag

För den arbetslöse kan dagarna lätt flyta ihop, men jag vet minsann hur jag ska utnyttja dem och har haft en väldigt 'bra' arbetslöshet. Ialla fall sen jag fick veta att de ville anställa mig på mitt nya härliga jobb! Idag pratade jag med min blivade kollega, hon hade beställt dator till mig och på fredag ska jag dit och skriva på och träffa lite folk. På måndag morgon blir jag working girl igen! Igår fikade jag med Sköna Helena igen och det var grymt trevligt! Pratet fick ett abrupt slut när jag var tvugen att springa hem för att visa min lägenhet för en kille som har en mini 3:a i Hammarbysjöstad som han vill byta bort. Men det blir fler fikor så jag är inte orolig! Idag ska jag baka kladdkaka med min vän J. Imorron fika med min fd kollega S och på fredag luncha med vännen C. Hurra för ledigheten! Men mera hurra för att jobba, få lön och ett socialt arbetsliv ;)

Så, nu ska jag springa och duscha! Lycko mig...

2 kommentarer:

Nicolina sa...

Gud vad glad jag är att allt går så bra! På alla fronter verkar det som :)
//N

Sophie sa...

tack raring!