torsdag 11 september 2008

Fika är det nya svarta

Sköna Helena

Igår var jag på min andra blind-fika, förra veckan åt jag mig kräkmätt på muffins med Sköna Helena och igår träffade jag Lilla Peache över en chockladboll och en kaffe. Hon var minsann något att bita i. Tuff, snygg, rolig, kvinnlig, pratig och smart! Jag blir alltid lika faschinerad när jag träffar en person som är yngre än mig och som känns så mycket äldre (än mig ibland). Det var en synnerligen rolig och intressant fika! Helena och jag har redan bokat nästa fika och Frida och jag är sugna på fika till... Det är med blind-fika är roligare än jag trodde!

lilla peache

4 kommentarer:

Démo Forever sa...

Vad kul det låter!
Om du har vägarna förbi Linköping någon gång skulle jag vilja ha blind-date med dig också.

Sophie sa...

AB-SO-LUT! Its a date ;)

Sköna Helena sa...

Ser fram emot nästa vecka!! Ska bli jättekul att ses igen!

Karin sa...

Jag måste bara fråga var Sköna Helenas fantastiskt snygga klänning kommer från?? Så himla fin färg! :-)