torsdag 18 september 2008

01.23 inatt...

...vakande jag med mardrömmar (som höll sig kvar i semivakentillståndet) och ett kraftigt illamående. Jag låg kvar en stund och försökte somna om men det gick inte. Plötsligt kom min lillebror in, jag bor hos mamma just nu och tar hand om 11 åriga Fille, förmodligen i sömnen. När han gått tillbaka till sitt rum insåg jag att illamående inte skulle gå över så jag gick in i badrummet och låg på det kalla kaklade golvet en stund, satte mig sen vid toaletten och tänkte låta det bara komma. Men inget hände. Jag rapade lite och efter en 10 minuter mådde jag lite bättre och gick in och la mig. Jag somnade efter kanske en kvart och vaknade imorse utan att må illa. Hurra! Men jag ropade visst Hej! förtidigt. Efter en kopp te och ett ägg kom det tillbaka, det är mildare och gör min kropp mest trött. Känner mig typ sjuk. Influensa? Jävlahelvetesskit. Jag skulle gå och simma imorse, men var rädd att må illa i vattnet... Jag ska ta och promenera en sväng nu, se om det går bättre. Måste få ordning på kroppen efter alla chockladbollar och kladdkakor (jag springer inte för att gå ner i vikt utan för att kunna äta gott och må bra) de senaste dagarna... Är det dem som får mig att må så här? Eller är det en influensa i luften? Whatever it is, go away!

Uppdatering: Meeeeens är det såklart! Den kan ju bete sig lite som den vill! Nu har jag dessutom sprungit 40 minuter så sjuk har jag bestämt att jag inte är :)

Inga kommentarer: