torsdag 11 september 2008

Ännu ett skrytigt inlägg


Jag ska strax ut och jogga en stund. Men dagens runda ska bli lite spännande (annars är det dötrist att springa, tyvärr). Jag ska springa bort till en lägenhet jag och partymannen var och tittade på igår. Den ligger på Söder, men en bit bort från röriga Ringen och stökiga Götgatan. Tyvärr i ett nybyggt hus, vilket är både dyrare och mindre charmigt, men det är en 2:a på 64 kvm, med en stor balkong med kvällsol... Igår kunde jag inte somna för jag låg och inredde den i huvudet (inte helt lättinrett vardagsrum serru)... Det var det första jag tänkte på imorse när jag vaknade i vår mysiga men mörka och lilla 1,5:a. Kan jag bo där? Hur långt bort ligger den egentligen? Är den för dyr? Om vi inte tar den, kommer vi nånsin få chansen på en lägenhet på Söder igen? Ja, ni fattar grejen. Ok, nu sticker jag. See ya later.

Inga kommentarer: