måndag 8 september 2008

Drömmer jag?

Jag drömde inatt att Sofi Farman kom fram till mig och började prata. Hon var rätt sur och visste att jag hette samma sak som henne egentligen. Hon hade läst på min blogg något jag skrivit om henne. Det visade sig att hon och jag hade träffats tidigare och hon hade varit jättefull och lättat sitt kärlekstrasiga hjärta för mig. Nu var hon orolig för att jag skulle skriva om det på bloggen. Jag minns att jag tänkte att jag verkligen hade varit diskret och inte avslöjat något privat om henne, bara att vi hade setts, pratat och hon var glad i hatten. Men hon litade verkligen inte på mig, bara surade och sa att hon hoppades att jag förstod att hon skulle uppskatta om jag inte skrev något om vårt samtal i bloggen.

Jag skulle vilja veta vad hon gjorde i min dröm. Jag läser aldrig hennes tidning, blogg eller nåt som har med henne att göra. Hur kom hon in i min dröm?

Inga kommentarer: