måndag 1 september 2008

Nu orkar jag inte mer

Hela j*vla dagen har jag suttit och försökt att få till den här j*vla bloggen. Bytt färg, template, försökt få till storleken på bilderna, få text centrerat mm. Nu har jag en sjuhelvetes huvudvärk och är på piss humör. Jag försökte verkligen göra bloggen mer lättläst och ändå behålla min stil, men blogspot. se vill verkligen INTE att man ska ska göra bloggen individuell. Sin egen. Nej, men ska få plats i en av deras mall, i deras förutsägabara trista j*vlaskitmallar som INTE går att ändra som jag vill. Jag blir galen. Ta inte illa upp om du har en av deras maller, jag tycker det är helt ok att man använder dem. Men att man inte kan på ett enkelt och smidigt sätt kan gör förändringar så att sidan blir som man själv vill, gör mig förbannad.

Nu lyssnar jag på Oasis och äter salmiak läkerol. Men blir inte gladare för det...

Om någon läser detta som är bra på att trixa med blogspot's htmlkoder; HÖR AV DIG! whatalmawears@gmail.com

Inga kommentarer: