torsdag 11 september 2008

Alma 2 år!

























































































































































































Idag fyller whatalmawears 2 år!


Här är ett urval av outfits från de senaste 2 åren, min stil har blivit lite mer avslappnad (mest pga bytet av arbetsplats!) de senaste året tycker jag... Herre min ge, va länge jag hållt på! Mitt första inlägg var en huvudlös bröllopsfestoutfit och sen fortsatte jag med halshuggningen till första mars -07 då jag insåg att min fåfänga anonymitet var helt meningslös. Nu är jag mig själv, fast under annat namn. Tusen tack till dig som läser mig, oavsett om det är första gången idag eller om du var med 'back in the days' :) Ida var den första som kommenterade (samma dag som första inlägget, fast under klänningsoutfit nr2) och sen dess har jag hoppat som ett litet barn varje gång jag fått en kommentar! Shit va kul det är. Jag vet att många tröttnat på sin blogg, men jag har inte gjort det, och hoppas att du inte gjort det heller. Och är det något du vill se mer av eller mindre av, hör gärna av dig whatalmawears@gmail.com!

Puss och kram
/Alma

5 kommentarer:

Little Peaché sa...

Sv: Åh det är så lugnt så! =)
Ha en riktigt fin dag och grattis grattis grattis på bloggen!

Idag är det plugg och skola för min del!

Kram

Kicki sa...

Grattis på bloggfödelsedagen! Kul att se alla kläder och roliga foton :).

Joanna sa...

det var väldigt många fina och färgglada kläder genom åren.
ha den äran.

Linnea sa...

Grattis! Och tack för att vi får ta del av alla dina funderingar och inte minst dina fantastiska outfits :)

alma sa...

tack alla fina flickor!!