torsdag 26 april 2012

TÄVLING!

Nu kan DU vinna ett valfritt plagg/ Ugglalala från Ugglalala.se! Allt du behöver göra för att vara med är följande;

1) Svara på följande fråga; Vad eller Vem har inspirerat mig i den första kollektionen barnplagg?
(Ledtråd finns på ugglalala.se)

2) Skriv ett inlägg på din blogg om tävlingen där du länkar till ugglalala.se/barnklader. Välj gärna ut DIN favorit! 
(Använd gärna bild/er från ugglalala.se/barnklader)

3) Maila mig ditt svar på fråga 1. samt länken till ditt inlägg; info@ugglalala.se.

KLART!

Jag drar en vinnare av alla som uppfyllt alla 3 punkter!

Se så, börja tävla nu!

Tävlingen pågår tom 9 maj!

(Vinnare utses av mig och kan inte överklagas)

6 kommentarer:

Emma sa...

Ledsen men jag tänker inte vara med och tävla den här gången, förra gången jag var med så tog du tillbaka tävlingen eftersom det bara var jag som var med.

Unknown sa...

SNOPET! Va fräckt av mig. Du borde fått pris bara för att du var med. Men jag förstår dig och tänker inte tjata :)

Unknown sa...

Men nu blir jag väldigt fundersam, för sist jag hade tävling, i december, var det massa med och en vinnare korades. När var denna tävling???

Emma sa...

Det är nog två år sen nu. Handlade om stökigt hemma vill jag minnas.

Johanna Stenius sa...

Det finns inte plats för mycket annat än tårar i min blogg just nu, men längre fram ska jag försöka tipsa, lovar. Då kanske du har börjat sy plagg i lite större storlekar också? (typ 116 hint hint) Kram!

Sophie sa...

Åh johanna jag är så ledsen för din skull.