tisdag 17 april 2012

10 vardagsfakta om mig du inte nödvändigtvis behöver veta för att leva ett färgsprakande liv men som ändå kan vara lite skojigt att veta.

1. Jag har mycket bra tänder och bara haft ett hål. Rätt slarvig när jag borstar tänderna dock, jobbar på det.
2. Jag avskyr smaken av ren mjölk (men kan inte dricka kaffe utan det).
3. Jag har kronisk muskelsmärta i mina käkleder och har ont varje dag, fast jag känner sällan av det pga att jag är så van nu.
4. Jag kör nästan aldrig pga i stan för att jag är värsta fegisen.
5. Nästan varje dag tycker jag mig se min avlidna morbror Calle på gatan.
6. Jag tror skitmycket på spöken och är asskraj för det (har dock inget att göra med min morbror).
7. Jag läser nästan aldrig tidningar och inga böcker (just nu).
8. Mitt bästa daglig hudvårdstips är jojobaolja. Använder det morgon och kväll och har fått mycket bra hud.
9. Jag har väldigt bra luktsinne och är därför otroligt känslig för dålig lukt, tex svett.
10. Jag är sjukligt besatt av att ha rena händer.
Slut på lista!

2 kommentarer:

Joanna sa...

jag älskar såna listor ju!

jag har gett dig frågor på min blogg.

ALFAMAMMA sa...

Alltid kul med listor!