onsdag 25 april 2012

Fina saker

Gulliga Hanna gillar mina barnkläder och tipsar om dem på sin blogg. Vad glad jag blir!!! Hoppas nån av hennes läsare klickar vidare och faller de med!

Och en bekant skriver genom Pintrest; 'Hej, vilka fina kläder du gör! Är de inte för billiga?'

Om detta hade jag tänkt att skriva ett separat inlägg (och gör kanske senare), men kort kan jag svara så här; Jag vill att mina kläder ska vara tillgängliga för alla. Jag vill att ska välja mina (eller andras egenproducerade) kläder stället för de stora kedjorna. Jag kan inte tävla med deras priser, men jag kan lägga mig så nära dem som möjligt. Jag inser att inte tjänar några pengar på det, men det är min strävan. Nu kommer jag att höja priserna såsmåningom men förhoppningsvis inte alltför mycket.



Inga kommentarer: