fredag 20 april 2012

Hotta upp det jag har? Vilket då?

Jag gillar Cecilia Blankens. Så jag menar inget personligt illa mot henne med detta. Men va faaaan. 

VARFÖR SER INTE JAG UT SÅ HÄR EFTER TVÅ BARN???



Visst hon springer och har PT (det har jag inte råd med tyvärr) men redan innan dess var hon förbaskat snygg och smal. Och jag blir bara större. Jag brukar inte bry mig så mycket utan tar på mig mina fina kläder och är glad ändå. Men så ibland tittar jag in hos Cecilia och hon har lagt ut en sån här bild. Då ba; "NAAAAAAAAAAAAJ va jag ser ut! Jag vill se ut sååå däääär!"


Slut på neggigt inlägg och GONATT!

4 kommentarer:

Joanna sa...

men det lustiga är att jag ju väldigt ofta brukar reagera när jag ser bilder på dig och tänka att du är så himla lik just cecilia blankens!

Sophie sa...

Hahahahaaaaaaaa hagaha hooohohihohoho hehehehe oooo ursäkta jag ska bara sluta asgarva! Jag lik cecilia?!? Ev minus 20 kg och plus 1 kilo hår!! Hagagagaaaaa jag?! Lik?! Ojojoj va skoj!

Men tack!! Jag tar det som en komplimang!

Sussi sa...

Du är fin som du är.. gillar dina outfits..

Sophie sa...

Tack Sussi!!